- Domofony cyfrowe - zestawy (4)
- Kasety cyfrowe domofonów (1)
- Czytniki Kart domofonów cyfrowych (3)
- Panel opisu domofonów cyfrowych (1)
- Panel maskujący domofonów cyfrowych (1)
- Dekodery domofonów cyfrowych (3)
- Dekodery ze wzmacniaczem domofonów (3)
- Ramki kasety domofonów cyfrowych (3)
- Zasilacze domofonów cyfrowych (2)
- Unifony do domofonów cyfrowych (2)
REKLAMACJA PRZESYŁKI
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez Kupującego i dostawcę przesyłki.
W chwili odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Kupujący obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.
Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: mifon@mifon.pl lub sklep@mifon.pl na adres dostawcy MIFON "EL-Tech" Zbigniew Ogórek ul. Marynarzy 3 44-196 Knurów.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.